Golden wood – najnowsze informacje

Najnowsze informacje z sieci

Medycyna Technologie

Działania w zakresie marketingu medycznego

Co możemy zrobić w zakresie marketingu medycznego, aby nie złamać obowiązującego prawa? Na takie pytanie odpowiedź zapewne chcieliby poznać wielu lekarzy, jak również osoby, które świadczą usługi medyczne. Na samym początku warto zajrzeć do dość restrykcyjnej ustawy legislacyjnej, gdzie zawarte są wszystkie wytyczne związane z promocją gabinetów i usług medycznych.

Powyższa ustawa zabrania typowego reklamowania się branży medycznej, lecz w żadnym stopniu nie broni prezentowania informacji o świadczonych usługach czy też posiadania odpowiedniej strony internetowej. Tam mogą znaleźć się takie informację jak zakres świadczonych usług, specjalizacja którą posiada lekarz czy też dane kontaktowe.

Posiadanie strony www to jedno, lecz jej promocja to całkowicie oddzielne zagadnienie, do którego przede wszystkim odnosi się marketing medyczny Warto mieć świadomość możliwości jakie gwarantują nam agencje czy specjaliści związani z branżą SEO. Pozycjonowanie strony internetowej, a więc zwiększenie szansy na dotarcie do potencjalnych pacjentów za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej to opcja, którą warto wykorzystać w ramach marketingu medycznego. Warto do tego dodać również niezwykle popularne media społecznościowe, lecz niestety z odpowiednimi ograniczeniami z zakresu marketingu.